Friday, March 7, 2014

Poveşti de groază

Iată câteva poveşti de groază foarte scurte, pe care nu ar trebui să le spui nimănui înainte de culcare!


„Nu pot să dorm!”, îmi şopti ea, înainte să se târască în pat, lângă mine. M-am trezit foarte rece, înfăşurat în rochia în care ea a fost înmormântată!


L-am luat în braţe deoarece l-am găsit dormind pe canapea în camera de zi. L-am dus la el în cameră şi s-a trezit spunându-mi „Tati, uită-te sub pat să vezi daca este bau-bau”. Spre entuziasmul lui, am făcut ce a zis şi el era acolo, chiar el, băiatul meu, era tot el, sub pat şi se uita la mine speriat spunându-mi în şoaptă „Tati, cineva este în patul meu”!

Ajung acasă, singur, după o zi foarte lungă şi grea de muncă. Mă pregăteam de o seară relaxantă şi liniştită. Întind mâna spre întrerupător ca să aprind lumina, dar o altă mână era deja acolo!

Nu puteam să mă mişc, nici să respir, să vorbesc sau să aud ceva şi este atât de întuneric tot timpul... Dacă aşi fi ştiut că voi fi atât de singur mă aruncam în crematoriu!

Nu am mers nici odată seara la culcare, dar mă trezesc în fiecare dimineaţă!

Fiica mea nu se opreşte din plâns şi din urlete noaptea. I-am vizitat mormântul şi am rugat-o să se oprească, dar fără nici un rezultat!

După o zi grea de lucru, am ajuns şi eu acasă şi am văzut-o pe soţia mea ţinându-mi fiul lângă ea în pat. Nu ştiam ce e mai înfricoşător, să îmi revăd soţia care murise că e lângă fiul meu în pat sau faptul că cineva a intrat în apartamentul meu şi i-au pus împreună!


În această dimineaţă am descoperit că în telefonul meu este o poză cu mine dormind. Eu locuiesc singur în apartament!

M-am trezit din somn în aceasă noapte din cauza unor bătăi în geam. Am mers la fereastră să văd ce se întâmpla, iar apoi am auzit din nou aceleaşi bătăi şi mi-am dat seama că se auzeau în oglinda din cameră!

Crescând cu pisici şi câini în casă, eram obişnuit cu bătăi şi sunete ciudate la uşă pe timp de noapte. Acum însă, locuiesc singur, iar acum, aceste sunete sunt foarte deranjante!

De când m-am mutat singur în casă nouă, pot sa jur pe orice că am închis mai multe uşi de cât am deschis!

O fetiţa s-a trezit noaptea din somn deoarece o chema mama ei la bucătarie, la parterul casei. Când fetiţa ajunse la capătul scărilor si vroia să coboare, mama sa o prinde de mână şi o trage în camera sa şi îi spune „Şi eu am auzit asta”!


Soţia mea m-a trezit în această noapte şi mi-a spus că este un intrus în casa noastră. Soţia mea a fost ucisă de un intrus în urmă cu doi ani!

În aceasă noapte am fost trezit de plânsul bebeluşului şi de soţia mea care ii cânta în camera alăturată pentru a-l linişti. Când mi-am schimbat poziţia în pat pentru a-mi continua somnul, am simţit mâna soţiei care era lângă mine, dormea.

Tot timpul am crezut că pisica mea are o problemă cu mine atunci când dorm. Credeam că toată noaptea ma priveşte insistent şi nu se mişcă de lângă mine, până când am realizat că, de fapt, se uita insistent la ceva în spatele meu!

Nimic nu poate fi mai frumos de cât râsul unui bebeluş. Cu excepţia faptului că este ora 1 noaptea şi eşti singur acasă!


No comments:

Post a Comment